skip to Main Content

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Het is goed om te weten dat gebruiksschade niet onder de garantie valt, denk hierbij aan vallen of afbrekende aansluitingen. Oortjessale/Retailsale is dan ook niet verantwoordelijk voor schade dat hierdoor is ontstaan (Zie voorwaarden). In het geval van (verlengde) fabieksgarantie gaat de afhandeling via de fabrikant. Oortjessale zal in dat geval als tussenpersoon handelen.

Retour sturen

Bevalt de aankoop niet of is het snel stuk?
Jammer! Neem contact ons op en we lossen dit op. Dit kan bij voorkeur door te reageren op het bevestigingsmailtje die je ontvangt bij een bestelling.

Vergeet niet te vermelden in je mail:
– Je naam
– Je ordernummer
– Wat je retour wilt sturen (Alles of een deel van de order)
– Reden van retour (Niet verplicht)
– Hoe je dit het liefst opgelost ziet



Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact [@] rkop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Back To Top